قصص سحاق أختى الكبيرة و إكتشافى جسدها الحقيقى مؤخرا.....

الموضوع في 'قصص سحاق' بواسطة rania mohamed, بتاريخ ‏19 مايو 2017.

  1. rania mohamed

    rania mohamed سحاقية جديدة

    المشاركات:
    1
    الإعجابات المتلقاة:
    14
    نقاط الجائزة:
    2
    الإقامة:
    مصر
    موضوع حقيقى....
    أنا منة عندى 25 سنة أعشق وأقدس جسد المرأة بشدة ليا أخت وحيدة بحبها جدااا فوق الوصف وهي كذلك وتعتبر هي
    إلي مربيانى وكانت حنينة جداا عليا وكانت سندي وضهري وكل حاجة ليا كانت متعودة كل ما تجيب لبس تفرجني عليه
    وتاخد رأيي فى شكلها فية وجسمها فية علمتنى من صغري أحب جسد المرأة وأقدسة أتزوجت وهي عندها 28 سنة براجل
    جميل جداا وحنين جدا علياا وبيحبني اوووي بعد مرور سنة من زواجها لاحظت أشياء غريبة على أختى لما أكون تحب
    تحكيلى على الي بيحصل بينها وبين زوجها لما بيناموا مع بعض بصراحة لقيت شئ مختلف جدا عن الجنس او علاقة
    الراجل بزوجتة الجنس الخاص بيهم مختلف جدا ومتفاهمين فية جدا....
    وألاقى اختى بتحب تمسك جسمي كتير وتهزر تمسكني من جسمي وتخش تستحمي وتناديني أناولها غيار لقيت اختى
    جسمها بقى أحلى بكتيير من الأول وجسمها بقى متناسق جدا واعضائها شكلها جميل جدا وتسخني بس أرجع واقول اية
    الهبل الي أنا فية دة اية الي بيخليني أبص وهي لية بتعمل كدة؟!
    ففى يوم كنت بايتة معاهم يوم خميس وأحمد زوجها كان مسافر رايح بعثة وراجع يوم الحد بليل المهم حضرنالوا شنطتة
    للسفر واحنا بنحضر الشنطة لاقية أختى مضايقة انه مسافر بس مش مبينة وعمالة تحضن فية وتبوسو وتقولو خلى بالك من
    نفسك وجهز ونزل راح المطار فأنا قولت أخش أستحمي وادخل أنام فدخلت الحمام خلصت ولبست وداخلها عشان أنام
    اول ما خرجت شميت ريحة برفان حريمي جميلة جدااااا فى الشقا والريحة تهيج فمحطتش فى بالى وداخلة قوضي عشان
    انام لقيت اختى بتناديني فدخلت قوضة نومها لقيت حاجة لا تتوصف ملاك جالس على السرير حاجة تفوق الجمال والوصف
    جالسة ولابسة قميص نوم أحمر تركي لا يوصف فقولتها نعم قالتلى تعالي عاوزة اكلم معاكى قعدت جمبها قالتلى تعرقى يا
    منة انك اغلى حاجة عندى فى الدنيا وانك انتي الي طلعت بيها من الدنيا وخصوصها انها مكنتش بتخلف فبصيت لعنيها
    حسيت بجمال وسعادة رهيبة وأنفاسها السخنة مدفياني وقولتلها وأنتى أميرتى ودنيتى كلها واحن واحدة ليا فى الدنيا وبحبك
    أكتر من روحي فقربت من شفايفى وباستني بأطراف شفايفها وكانت شفايفها تلزق بشفايفى بتزوقت طعم شفتيها بلسانى ما
    أجملة وراحت ضامة شفايفى بين شفايفها راح جسمي ساااب فى ساعتها لقيت ايديها بتحسس على ركبي ووراكي بلطف
    وبتبوسني من شفايفى وراحت مسكت رقبتى باطراف صوابعها وفضلت تحسسلى عليها روحت سخنت جدااا حطيت ايدي
    على بزها لقيتو ملبن فضلت احسس فية واقرصها من حلمتها وروحت نيمتها على ضهرها ونمت جمبها وحطيط رجلي
    وراكي على كسها وفضلت ابوس فى وشها وخدودها واحك وراكي فى كسها فضلت الحس فى وشها ودقنها ونزلت
    بشفايفى ولساني على رقبتها وهمست فى ودنها بانفاسى وقولتلها بعشقك يا اميرتى وروحت نزلت بلساني وشفايفى على
    صدرها فضلت الحس فى صدرها من فوق نزولا ببزازها مسكت بزازها وضمتها بين ايدي وفضلت افرك فيها جامد وامص
    وارضع فى حلمتها الكبيرة واعضعض فيها وامشيها على وشي ونزلت على بطنها الملبن فضلت ألحس فيها وفى ثرتها
    وهي عمالة تقولى تعبانة يا منة ريحييني كسي مولع طفهولى ابوس ايدك احححح روحت نزلت ولعت كسها أكتر حسست
    عليه بأطراف صوابعى وامشي صوابعي عليه براحة وكان مليان لحم وتخزين واحمر اووو وابيض وردي وهي عمالة تشد
    فى حلمتها وانا بلحس فى شعرتها وفى كسها من فوق ونزلت لساني براحة لحد زمبورها راحت صوتت واتنطرط من على
    السرير اكهربت روحت فضلت احرك لساني فى زمبورها الكبير بسرعه والحس زي الكلبة جامد فى كسها وقطرات عسلها
    سخنة فى بوقى وشفايفى ولسانى عمال يغرز فى لحم كسها السخن وشفايفى بتسططعم لحم كسها اللزج وروجت حطيب
    صباعى على اول خرم كسها وفضلت احركو دوران براحة مرور بكسها من جوة واخلي صباعى يلمس كل حتة فى كسها
    وبيلعب زي الدودة فى كسها وهي بتصوت وتفرك فى بزازها وتضرب عليها لحد ما نزلت عسل كتير دعكت بيه كسي كلة
    وخليتها تنام على بطنها وروحت حاطة كسي على طيزها وفضلت احكو فى طيزها ونايمة عليها وببوسها وبلحسلها فى
    قفاها وكتفها بعد كدة مشيت لساني على ضهرها كلة لاسفل وامشي لساني على عمودها الفقري مرورا لاول طيزها من
    فوق عند اول الفلقة فضلت الحس فى اول فلقتها من فوق فى ضهرها وحضنت طيزها ببزازي وفضلت الحس فى طيزها
    من فوق وامسكها واقرصها وامشي لساني على الفلقة كلها بعد كدة دخلت لسانى جوة الفلقة وضميت فلقة طيزي على
    لساني وفضلت امشي لساني جوة لحم طيزها فوق وتحت وفتحت فلقة طيزها ودخلت وشي وشفايفى جواها وفضلت امشي
    شفايفى ولسانى والحس واحط لساني على خرم طيزها وازوقو جواه امممم كان خرم طيزها جمييل ودافى خلتها تنام على
    ضهرها تانى وترفع رجليها اوووي نزلت على كسها الحس فى بجنون وبليت خرم طيزها فضلت الحس فى كسها ادخل
    صباعي فى طيزها بقيت الحس وادخل صباعي فى طيزها واخرجو وهي بتصوت ووشها احمر جدااا لحد ما نزلت كمية
    لبن رهيييبة جدااا حطيتو على خرم طيزها ودخلتو جوة خرم طيزها ولسحتو بلسانة جواه وفضلت انيك طيزها بلبنها فى
    خرم طيزها..إنتظروووا مواجهة احمد زوج اخت منة مشكلة أثناء اجراءات السفر وتأجيل السفر وماذا حدث أثناء رجوعه
    البيت أثناء ممارسة منة واختها السحاق وأحداث كثيرة عن أراء أخوته البنات ووقوعه فى مشكلة كبرى...
     
    noor renos ،Lela و Roma معجبون بهذا.
  2. Roma

    Roma سحاقية جديدة

    المشاركات:
    10
    الإعجابات المتلقاة:
    23
    نقاط الجائزة:
    3
    الإقامة:
    Cairo
    ووووواوووو بجد تجنن
     
    عاوزة حنان و noor renos معجبون بهذا.
  3. noor renos

    noor renos سحاقية جديدة

    المشاركات:
    22
    الإعجابات المتلقاة:
    18
    نقاط الجائزة:
    3
    الإقامة:
    المانيا
    اسمك بتحبي ؟
     
    أعجب بهذه المشاركة Roma
  4. عاوزة حنان

    عاوزة حنان سحاقية جديدة

    المشاركات:
    10
    الإعجابات المتلقاة:
    23
    نقاط الجائزة:
    3
    الإقامة:
    الجيزة
    حبيبتي تعالي خاص
     
    أعجب بهذه المشاركة Roma
  5. غادة عزام

    غادة عزام سحاقية

    المشاركات:
    108
    الإعجابات المتلقاة:
    146
    نقاط الجائزة:
    43
    الإقامة:
    القاهرة
    روووووعة ولمست الجرح عندي علشان بحب اختي بس هي اصغر مني وانا جبانة ومش قادرة ابدأ معاها
    بس بجد بجد هيجتني اوي
     
  6. زوبري نار

    زوبري نار سحاقية جديدة

    المشاركات:
    35
    الإعجابات المتلقاة:
    18
    نقاط الجائزة:
    8
    الإقامة:
    الاسكندرية
    اححححححححححححححححححح tumblr_m91ufpQFYu1rd0ckio1_500.gif
     
    أعجب بهذه المشاركة merna
DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff. If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded without your consent please Contact Us to request its removal.
Our Site Is Launched For (Sweden) Arabian Speaking Language.